donderdag 21 april 2011

Sarangan

Er zijn altijd plekjes waar je niet kan vergeten. Er zijn speciale manieren waarom je aan zo een plek blijft herinneren. Zo heb ik een paar, maar ik zal niet alles opsommen. Een mooie plek waar ik niet eerder van op de hoogte ben. En het staat ook niet vermeld in de reisgidsen hier in Nederland. Het is zeker aan te bevelen als je van de natuur houd. Ik ben hier terecht gekomen door onze chauffeur tijdens onze reis op Java. Op weg naar Tawangmanggu waren we hier gestopt, Telaga Sarangan (Sarangan meer). En je vraagt dan waarom ik het niet kan vergeten. Ja, hier heb ik mijn lekkere sate gekocht, smullen en genieten van de natuur. Sate met lontong en inclusief drinken voor onze chauffeur en mij voor minder dan 10.000 roepiah (minder dan 1 Euro). En ik kon gewoon Javaans met de verkoper praten. Hetzelfde Javaans zoals wij in Suriname praten. 

Lees ook:
Tawangmanggu
Grot in Gelaran

Geen opmerkingen:

Zoeken in deze blog