donderdag 10 februari 2011

Foto moment

Hij heeft een aantal sate in zijn hand en hij smult. En zo'n moment wil je natuurlijk vastleggen. Ik hou van om niet geposeerde foto's te maken. En ik probeer vaak zo veel mogelijk ongemerkt vast te leggen. En achteraf selecteer ik de goede shots uit. En soms vind ik het jammer dat juist de goede momenten niet scherp op komt.
En hier bijvoorbeeld op de markt. Ze had het eerst niet in de gaten, maar ik was wellicht te laat. En ze zei nog: "Owahla koq di potrek aku iki" (O, hij maakt een foto). En hier gelukkig maar vindt ze het niet erg. Je moet wel oppassen, want bepaalde mensen (of culturen) waardeer het niet als je ze op de foto vastlegt. Dus ook uiterst voorzichtig mee.

Lees ook: Schoenen

2 opmerkingen:

Wiku Sanyoto zei

Kadang2 yen motrek ora disengojo hasile malah apik Mas Ruben.Opo maneh yen objeknya sampai komen : "Owalah aku iki mau di potrek?"

Sheila Han zei

Selamat pagi,apik tenan potret2ne ,seneng nek ndelok mbalik teko Indonesia,nambake kangen nang atiku.
Heel leuk om daar over te schrijven,al die momenten vast te leggen en andere mee te laten genieten,daar ook heel veel heimwee van krijg,dankje,leuk,fijnedagen,Sheila

Zoeken in deze blog