woensdag 12 januari 2011

Zo zijn we ....

Het maakt niet uit waar je bent, ik bedoel geboren, opgegroeid en woont. Je blijft een Javaan zoals ik al in eerdere berichten schrijf. Zonder bestek en samen met de familie eten dat hoort gewoon bij onze doen en laten. En, het is altijd eten dat ons bij elkaar brengt. Het maakt niet wat, als er maar wat op tafel komt en dit geval op de vloer. Wij houden van eten en meestal wel lekker eten. En niet te vergeten lekkere warme thee (wedange) erbij.

Lees ook: Javaanse hapjes
Lees ook: Eten

2 opmerkingen:

Unknown zei

en samen uit een bord eten , maakt het eten lekkerder is:)

Sheila Han zei

Ik heb hier niets toe te voegen....
Het zei zo!
Ook ik gebruik mijn vijf geboden kalau makan nasi,hi hi hi
LEKKER YA? vooral als di bungkus daun pisang,sedaaaaaaap!

Zoeken in deze blog