zondag 1 augustus 2010

Philadelphia (Pennsylvania)


Ik kwam heel laat in Philadelphia (november 2008) vanuit het noorden aan. Het was al donker, maar ik kon geen gebouw herkennen (van televisie serie, die ik ken). Ik kwam terecht in een heel ander buurt. Volgens mijn GPS was ik wel op het juiste plek. Het was ook een beetje miezerig weer om te kunnen herkennen. Ik zei tegen Margriet, we gaan toch eerst een slaapplek zoeken en dan morgen verder verkennen. Bij het zoeken van een slaapgelegenheid waren we in een achterbuurt terecht gekomen. Dat was niet erg, we hadden alleen maar een bed nodig om te slapen en te douchen.
Vroeg 's morgens opgestaan, snel ontbijten en weer op pad om Philadelphia te verkennen. En ja hoor nu herken ik ze wel, zoals ik op televisie ken. En dan zeker lekker winkelen en weer wat gekocht om naar huis mee te nemen.

Geen opmerkingen:

Zoeken in deze blog