zondag 6 maart 2011

Water

Bij het eten hoort drinken bij. Ik drink standaard iets warm bij of water, dus geen andere koude dranken tijdens onze reis. Ja, dus bijvoorbeeld dawet of ijsjes vermijd ik. Eigenlijk wel jammer, ik vind dawet wel lekker. Dus dawet drinken doe ik thuis. Waarom eigenlijk? Meer voor eigen bestwil, meestal worden koude dranken gemaakt met ongekookt water en dus hygiƫnisch niet verantwoord voor mij. Buikpijn en diarree probeer ik te vermijden tijdens onze vakantie.
Nou, en zo waren we in Penang in een restaurant en we wilden water erbij om te drinken. We kregen 2 glazen water. Nee, we wilden een verzegeld fles water. Het meisje keek ons verbaasd aan, maar dit is gratis zei ze. O nee, we willen wel betalen hoor.

2 opmerkingen:

Sheila Han zei

Mesake............als we koude dranken in een restaurant nemen hoeven we geen buik pijn te hebben (mijn advies IMUDIUM mee te nemen)
Ik gebruik een tabletje voor het eten of snoepen dan heb ik de hele vakantie geen poeperitis..........hi hi hi
Mala itu yg kami pingin...........es campur sedap.......sayang sekali bila itu di tolak,salam.......

Wiku Sanyoto zei

Sebaiknya selama melakukan perjalanan membawa air minum sendiri.

Zoeken in deze blog