zondag 19 december 2010

Muziek CD's

Een muziekwinkel is een "must" voor muziekliefhebber. Ik heb een paar van deze winkels bezocht en rustig de collecties bekeken. Wat mij opvalt, heel weinig nieuwe muziek.
Aanbod van Javaans of Indonesisch CD valt tegen in de muziekwinkels in vergelijking met onze voorgaande vakantie. Het aanbod van cassette bandjes was ook minder. Mijn bekende cassette winkel in Yogya bestaat ook niet meer. Inloop van klanten was minimaal. Dus ik heb heel weinig CD's kunnen kopen. Muziekhandel in Indonesië wordt ook beïnvloed door de moderne digitale concurrentie. Mensen die wel geld kunnen of willen uitgeven luistert (download) muziek via internet. Campursari kan je wel een paar nieuwe VCD's kopen, maar popjawa valt tegen.

Lees ook:
Javaanse Artiesten
Zonnig

1 opmerking:

Anoniem zei

Mate. Deze blog is geweldig. Hoe kan ik het er zo goed?

Zoeken in deze blog