donderdag 16 december 2010

Markt aanbod

Het is nu koud in Nederland. Om een warm gevoel te krijgen ben ik mijn laatst gemaakte foto's in Indonesië aan het bekijken. En het valt op dat het aanbod toch iets anders is dan in Suriname. En de manier van product presenteren aan de man. Het geschreeuw van verkoper/verkoopster hoorde ik niet bijvoorbeeld "koop 2 en je krijgt 1 gratis". Nee, dat hoorde ik niet. Tafels of onderlegger om het product te leggen, dat is er niet. Binnen wel hoor, maar hier buiten op het plein is er geen te zien. Volgens mij verkopen ze in Suriname geen bananenblad, ik weet het niet. Hier in Gunung Kidul lokale markt is het aanbod van bananenblad of bacovenblad (hoe je het wil noemen) groot. En bitawiri, nee, dat zie je niet. Een paar producten ken ik ook niet. Het is best leuk om te vergelijken en te kijken wat je wel en niet kent.

Geen opmerkingen:

Zoeken in deze blog