zaterdag 18 oktober 2008

Muziek


Het begon met stokjes op oude lege blikken op te rammelen in mijn jeugdjaren. Daarna ook de snaren van gitaar en de toetsen van een orgel te verkennen. 's Avonds in mijn ouderlijke huis begon ik eerst te leren zingen niet om het zingen, maar meer om gitaar accoorden onder de knie te krijgen. En later ook een bandje opgericht en natuurlijk kunnen genieten van al die lange avonden in het weekend overal in Suriname.
En nu vele jaren later in combinatie met passie voor computers en muziek hobby ben ik beland in de wereld van radiostreaming. Een jaar of vier terug mis ik mijn Popjawa muziek met afwisseling gewone Popmuziek, een muziekgenre waarmee ik ben opgegroeid, in de internetstreaming. En zo ben ik met mijn eigen muziekkeuze begonnen om te streamen.
Ik streef niet naar populariteit en of winst, maar meer voor mijn muziek voorkeur te delen met anderen. En tot nu toe heb ik lol in om het te doen.

Geen opmerkingen:

Zoeken in deze blog